\\
Koszyk: 0,00 zł
Koszyk jest pusty
Karta podarunkowa Jammas

Kategorie

KARTKA Z KALENDARZA

Często zadawane pytania (FAQ)

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Przesyłki realizowane są codziennie i według kolejności napływających zamówień. W zależności od wybranej przez Ciebie formy płatności oraz sposobu dostawy termin może być różny. O postępach w realizacji zamówień będziesz informowany na bieżącą poprzez komuniakaty e-mail lub SMS (jeśli wyraziłeś na to zgodę). W ostatnim kroku realizacji podamy Ci również przewidywany termin doręczenia przesyłki.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

  

Jakie występują formy dostawy?

  • Firma kurierska
  • Paczkomat InPost
  • Poczta Polska
  • Odbiór osobisty

  

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy oraz metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do killkudziesięciu złotych.

   

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew online)*
  • płatność gotówką przy odbiorze osobistym
  • płatność kartą przy odbiorze osobistym


Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, zamówienie możesz odebrać w naszym sklepie stacjonarnym Strefa Gier i Gadżetów w Warszawie przy ul. Waszyngtona 100A, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. 

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury.

 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie złożenia modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek edycji (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 793097555.

 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 793097555.

 

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu.

  

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. 
Ważne, aby zachować dowód zakupu (paragon lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy spisanie raportu szkodu razem z kurierem a następnie kontakt z nami pod nr. +48 793 097 555

 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Art 2. Pkt. 1. "Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni od zawarcia umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem".